Monday, 1 July 2013

theme facebook kecintaan hati.

Assalamualaikum. ^^

theme facebook tasneem. :')

riak tahap tak leh belah. hahaha. tasneem dah tukar theme facebook tasneem. macam okey ke macam tak? hehe tak kisah lah, asal hati tasneem ni dah suka dengan warna theme ni tak ketahuan hala dah. jom lah tukar, buat facebook lebih comey comey. ^^ semangat sikit nak update status. 

terima kasih sudi baca. :')

7 comments:

  1. theme tu comel laa . suka suka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tukar tukar theme lama. hehehe ^^

      Delete
  2. ooo boleh tukar ke?xtau pulak sbb sy dh xde fb...ehehe :p

    ReplyDelete
  3. akak ni ada je facebook.. tapi nak membukanya memang jarang.. hehe..

    ReplyDelete
  4. kat mana nak tukar theme tu. bosan jugak fb yang sekarang ni..

    ReplyDelete
  5. Mizz Aiza, ye lah akak sibuk dengan kerja. tapi tasneem ni, FB la kerja tasneem hehe. ^^

    hakak Aida, tahniah dah berjaya. hehe

    Khairul Amran, dekat google crome, App store. lepas tu cari lah facebook theme. selamat mencuba. :)

    ReplyDelete