Friday 5 July 2013

Doa Pembuka Dua Belas Pintu.

Assalamualaikum. ^^

Salam jumaat hampa hampa. seperti sedia maklum, selain hari ni di lipatgandakan ganjaran amalan, hari ni juga antara hari yang Allah berkenan sangat untuk memakbulkan doa para hambaNya. bila kita usaha sehabis kederat yang mungkin, sekarang ni, penting untuk kita berdoa.

sebab berdoa adalah cara kita berhubung dengan Allah, supaya Dia mengizinkan sesuatu yang kita impikan menjadi realiti. heee. macam ayat Akademi Fantasia kan?

salah satu doa yang tasneem amalkan dan menggesa seluruh pembaca belog tasneem, ya tuan puan sekalian, untuk amalkan juga doa ini, adalah Doa Pembuka 12 Pintu. kalau yang dah tau, jadikan entry ni sebagai peringatan sama-sama, dan untuk yang tak tahu lagi, jangan segan silu amalkan. tau tau tau :')

curi Google

apa lagi yang kita nak kan. kalau kiut macam tasneem (sila muntah jika perlu) tapi selalu dapat cinta pelesu, asyik lemah dan kecomelan tak diberkati buat apa kan? kaya tahap gaban tapi kekayaan cuma beri keburukan dan bawa kepada neraka, kan kan?

semoga entry ni memberi sedikit sebanyak manfaat untuk semua sebab musabab doa ni sangat berguna kita amalkan. amal bukan setakat hari Jumaat, hari Isnin, hari raya, hari jadi, hari gawai, hari ini kau datang riang, pun boleh di amalkan.

terima kasih sudi baca. :)

8 comments:

  1. salam jumaat tasneem.. terima kasih di atas perkongsian doa ni.. boleh diamalkan oleh kita semua.. :D

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing Tasnim. :)

    ReplyDelete
  3. sangat bermanfaat entry ini ditubuhkan..nice dear..thnk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tasneem share apa yang tasneem tahu sahaja chot. tasneem tak pandai sangat dalam ilmu agama. masih banyak yang tasneem kena cari. -.-'

      Delete
  4. thanks for sharing yer.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. most wc ahmad. ^^ perkongsian bukan untuk diri, tapi untuk semua. :')

      Delete