Friday 26 July 2013

Misi Terbaru!

Assalamualaikum. :')

ohh. sedap menaip kali ni, sebab dah tak memikirkan sesuatu yang menserabutkan kepala otak. cuma fikir sekarang pasal satu benda ni :

memulihkan hubungan silaturrahim bersama sahabat lama. sobbsobb. jujur tasneem cakap, selepas tasneem keluar dari sekolah, tasneem dah jarang berhubung dengan depa. salah satu sebab busy yang melampau. selepas tasneem bergiat aktif dalam dunia belog, kepala hotak tasneem hanya pikir nak buat entry apa ya? hari ni kenapa belog suram ya?

ha. pasal tu sahaja. kawan kawan sudah lama berkepam di fesbuk langsung tak terusik ke timeline depa. kadang kadang rasa rindu.

I'M SORRY :(
                                                                                               
                                       
         
 
  • EKA
  • ECHAH
  • ERNIE
  • HANIM
  • WANIE

selalu kalau dahulu tak kenal erti gila belog, masa di habes kan dengan mesej bersama besties tasneem ni. bergossip, bercerita mengenai bopren. ala. perempuan. benda semua tu amat wajib bukan? 

bila masa waktu sangat sangat buat hati rasa bosan, terus capai talipon, call depa semua, tak pon mesej, takpon wall di fesbuk. tapi sekarang? tasneem asik pikir pasal belog. bangun tidur belog. tengah hari belog, semua nya pasal belog sekarang.

mulai sekarang, ini misi tasneem yang ketiga selepas beli kereta baru dan menurunkan berat badan yang harus tasneem langsaikan. kerana, kawan ada dimana mana sahaja. tapi kawan yang baik dengan kita, harus di jaga walaupun kita berada di mana sahaja.

tasneem amat berharap sangat sangat, semua mereka faham akan diri tasneem. ya, tasneem kenal depa. depa akan faham.

sekarang ni tasneem ada ramai kawan. kawan belog. yak ni sebanyak 111 orang. kawan kolej. bukan susah nak ada kawan. tapi kawan yang baik? nak jumpa sangat sangat susah.

dan kenapa tasneem beria sangat nak pulihkan silaturrahim bersama sahabat lama? kerana tasneem ingin mula kan hidup baru. agar hidup baru tasneem lepas ni lebih bermakna. amiinn. tasneem akan cuba membuat perubahan kepada kehidupan tasneem.

p/s : haissh. teringat zaman dulu dulu la pulak -.-'

terima kasih sudi baca. (:

2 comments:

  1. Biasala tu cik adik...kita pon penah alami situasi begini...harap hubungan rapat tasneem dan kwn2 akan kekal selamanya

    ReplyDelete
  2. Kann. Kadang2 bila kita da sambung study, seolah2 macam terputus hubungan pulak dengan kawan sekolah. But then, at the end, kita akan cari diorang balik. Kawan2 kat Uni takkan sama macam kawan2 sekolah :)

    ReplyDelete