Saturday, 22 June 2013

terus mengharap.

Assalamualaikum :')


tasnim terus mengharap pada sesuatu yang mustahil. terus mengharap dan hanya mengharap. walaupun laki masa depan dah jadi masa silam. :'( nasib lah kena tinggal. tasnim tak faham situasi tasnim sekarang. dia tinggal tasnim atas sebab apa? kalau sebab cantik, ye tasnim setuju. tasnim memang tak cantik pon. -. . -' lepas dia tinggal tasnim, tasnim tak tahu langsung motif yang sebenar beliau minta tasnim jadi kawan biasa sahaja. nak cakap kemerosotan tentang akademik, langsung tidak. meningkat dengan mendadak nya. acehh, ayat mintak lempang. 

p/s : Jodoh kan rahsia Allah. tak guna buta-buta mengharap benda yang tak pasti. 

terima kasih sudi baca. :')

10 comments:

  1. Replies
    1. ye En.Harith, besar harapan tasneem. sampai plan nak kawen lagi lepas tasneem balik oversea nanti. tssskk T_T tak kesampaian. :'(

      Delete
  2. sabar ya,ada hikmah di sebalik semua tu.mungkin si dia belum bersedia nak lebih jauh..bagi dia masa dulu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Dilaella Ella. :')

      Delete
  3. Jodoh yang baik di tangan Allah. Jadi solehah sebelum mencari yang soleh. studioous.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. tasneem tengah berusaha mencari keredhaan ALLAH. InsyaAllah. terima kasih NJihe :)

      Delete
  4. You lose someone that doesnt love you but he lose someone that love him

    ReplyDelete
    Replies
    1. i dont need anyone who doesnt need me. :')hehe betul tak ayat tasneem, abang Kamil? BI ni lemah sikit ^^ thanks abang Kamil.

      Delete
  5. Sabar kak . Yaya paham perasaan akak . Tabahkan hati ye kak . Akak kuat orangnyee . Mybe ade lelaki yang lagi terbaek untuk akak lepas ni . Insya-Allah . :D

    ReplyDelete